Magnezij je jedan od 16 minerala koji su u mikrokoličinama potrebni ljudskom tijelu. Njegov ćemo manjak lako ustanoviti : postat ćemo neobjašnjivo umorni, teže ćemo se koncentrirati, teže ćemo se nositi sa stresom i lakše planuti u svakodnevnim situacijama. Ipak, poprilično ga je lako unijeti u organizam, bilo kroz redovitu prehranu, bilo kroz dodatke prehrani. Hrana u kojoj ćemo naći izdašnu količinu magnezija : žitarice, riža, orašasti plodovi, mlijeko i mliječni proizvodi, meso, tamno zeleno povrće i banane.
Magnezij je važan za neuromuskulatorni prijenos, mineralizaciju kostiju, odgovoran je za aktivnost kalcijevih kanala, sudjeluje u stvaranju iskoristivosti ATP-a te u koagulaciji i transportu glukoze u stanice. On regulira otkucaje srca i kontrakciju mišića, štiti živce, održava zdravo funkcioniranje prostate te regulira rad štitnjače.
Kada koristimo magnezij?
* koristi se za odvijanje kvalitetne mišićne kontrakcije kod sportaša,
* kod grčeva u mišićima,
* kao zaštita mišićnog i koštanog sustava kod napornih fizičkih aktivnosti,
* kod mišićnih spazama u trudnica i sportaša
* kod migrene
* preporučuje se starijim osobama.
Kao i kod svih tvari, i kod magnezija je potreban oprez u doziranju, a kod predoziranja nuspojave se očituju kao jaka nadutost i proljev, kao i povećana napetost u mišićima.
Za dodatna pitanja nazovite nas ili pošaljite mail.

Vaš Bioclinic tim.