Jedan od vodećih razloga odlaska liječniku su zasigurno razne infekcije dišnih putova (odnosno, respiratorne infekcije). Učestalost respiratornih infekcija ne čudi obzirom da je dišni sustav jedan od najotvorenijih prema vanjskom okolišu. Infekcije gornjeg dišnog sustava uvjerljivo prednjače u ukupnom broju infekcija dišnih putova, u takve infekcije možemo svrstati prehladu, gripu te razne bakterijske infekcije.

Akutne respratorne infekcije kod čovjeka su najčešće zarazne bolesti. Dišni nam je sustav gotovo izravno povezan s okolišem u kojem obituje gomila mikroorganizama, prvenstveno virusa koji su uzročnici akutnih infekcija ove vrste. Također, ti se uzročnici lako prenose s čovjeka na čovjeka (bilo dodirom ili kapljičnim putem), dok se neki od njih na plastičnim ili metalnim podlogama mogu zadržati do 48 sati. Zbog navedenih razloga prevencija ovakvih infekcija vrlo je teška.

Akutne infekcije gornjeg respiratornog sustava najčešće spadaju pod blage bolesti. Ovakve su infekcije najčešće u zimskim mjesecima, gdje simptomi traju do 1 dana, i u većini slučajeva prolaze same od sebe. Respiratorni su virusi odgovorni za ovo, a inače ima ih više od 200.

Rinovirus je zaslužan za više od 50 % takvih infekcija, a visoko je zarazan. U naše tijelo ulazi usta, nosa ili sluznice oka, a širi se kapljičnim putem kada osoba govori, kiše ili kašlje. Također, dodir ili upotreba zajedničkih stvari (kvaka, telefon) nakon čega se dodiruju usta, nos ili oči drugi je način njegovog širenja.

Akutne respriratorne infekcije u većini slučajeva kreću u napad pecanjem u grlu, sekretom iz nosa i kihanjem. Nakon toga dolaze ostali simptomi kao što su začepljenost nosa, blaga glavobolja, blaga temperatura, umor, suhi kašalj. Dok se većina simptoma povlači za 5-6 dana, suhi kašalj može trajati čak nekoliko tjedana.
U velikoj većini slučajeva akutne respiratorne infekcije uzrokovane su virusima, dakle, upotreba antibiotika nema nikakvog smisla. U Bioclinicu imamo način da vam olakšamo takve infekcije, te da vam ojačamo imunitet kako bi bili manje podložni takvim stvarima.

Bioclinic tim nudi vam rješenje za oba problema: slana soba i parna ozonska sauna odraditi će svoj posao u smislu općeg stanja tijela, detoksikacije i podizanja imuniteta, te će Vas samim time zaštititi od akutne respiratorne infekcije.

Ukoliko se želite zaštititi od potencijalnih respiratornih infekcija, kontaktirajte nas!

Vaš Bioclinic tim.