Masaža, to jest odnos fizioterapeuta i klijenta je odnos kao i svaki drugi međuljudski odnos i kao takvog ga treba njegovati. To je odnos koji treba vlastito vrijeme za međusobno upoznavanje, prihvaćanje jedan drugoga, kao i razvijanje uzajamnog povjerenja.
Odnos fizioterapeut-klijent također zahtijeva iskrenost, pažnju i granice.
Nakon pretrage po internetu dolazite na željeno mjesto za masažu, i čim vam fizioterapeut otvori vrata, počinje vaš prvi „klik“. To je, također, trenutak u kojem počinje odnos fizioterapeut – klijent.

Moramo vam naglasiti nešto dosta bitno: sva svoja očekivanja ostavite ispred salona. Dopustite fizioterapeutu da masira kako to i inače radi. Tu ne mislimo na to da nemate pravo tražiti čvršću ili laganiju masažu. Također, imate potpuno pravo reći da vas se na nekim mjestima ne masira (npr. tabani, ako ste škakljivi).
Ipak, tu mislimo na nešto drugo: ne govorite vašem fizioterapeutu da vas je prošli fizioterapeut masirao ovako ili onako. Ili da je započinjao/la od vrata. Nemojte biti djetinjasti i pustite ih da odrade posao najbolje što znaju.

Potpuno je jasno da je potrebno vrijeme da se naviknete na ruke/dodir vašeg fizioterapeuta. Također, fizioterapeutu je također potrebno vrijeme da se navikne na vaše tijelo, tonus, mišiće, kao i osjetljivost pojedinih dijelova. Jednostavno je potrebno neko vrijeme da se međusobno uskladite, kao i da izgradite toliko potrebno povjerenje i uvažavanje – to je posebno važno kod osobnih usluga kao što je masaža. U osnovi, fizioterapeuta puštate u prostor u koji u stvarnom životu vrlo mali broj osoba ima pristup. Upravo zato, sigurnost i povjerenje moraju biti obostrani, i ne možemo dovoljno naglasiti važnost toga.

Jasno je da uvijek postoji i druga mogućnost, da se fizioterapeut nije dopao vama i/ili vi njemu/njoj. Nema nikakve potrebe dramatizirati, ljutiti se ili koristiti ružne riječi. To se jednostavno osjeti, i takav odnos prestaje prije nego što je i počeo. Ako vam se to dogodi, imate potpuno pravo više nikad ne nazvati ili se pojaviti.

Moramo napomenuti još dvije važne stvari: cijena i zakazivanje termina.

previous arrow
next arrow
Slider

Jednostavno morate osvijestiti činjenicu da odlaskom na masažu sebi činite dobro, ugađate si i radite nešto jako dobro za svoje zdravlje. U isto vrijeme morate poštovati iskustvo i znanje svog fizioterapeuta. Naravno, cijene ne smiju bit astronomske, ali svaki puta kada kažete „To je skupo“, ili „To je jako puno“ niste rekli ništa o nama nego ste si uskratili ono što vam je potrebno i što jako volite. Masaža nije nikakav trošak nego izvrsna investicija.

Došli smo i do zakazivanja termina. Iako na raspolaganju imamo mnoge kanale za komuniciranje, najjednostavnije i najbolje je to učiniti telefonom. Jednostavno nazovite. Ako vam to nije zgodno, pošaljite mail s Bioclinic kontakt forme. Tako ide redoslijed. Nemojte se previše oslanjati na FB / Viber / Whatsapp poruke. Često smo toliko zauzeti da ne stignemo sve stalno kontrolirati. Ovako će i vama i nama biti najlakše. Zadnje, ali ne manje važno : poštujte vrijeme fizioterapeuta. S jedne strane, nemojte očekivati da ćemo vas primiti uvijek i odmah, a s druge, imate li termin a ne možete doći, javite na vrijeme, ne 5 minuta prije..

Vaš Bioclinic tim.