Liječenje boli –  Terapija Laserom
Ovaj postupak tretmana, odnosno terapijie laserom dovodi do optimalnog učinka regeneracije na mitohondrijskoj  razini. Smanjenje boli je samo jedan aspekt.  Nadalje, to dovodi do održive regeneracije oboljelog područja.
Učinci – spazmolitički učinci, povećanje mikrocirkulacije, grijanje tkiva
U lokalnoj terapiji boli laseri se mogu kombinirati tako da područje boli može biti ozračeno visokim intenzitetom. Crveni, infracrveni, zeleni i plavi laseri mogu se koristiti zajedno za različite dubine prodiranja i različite učinke u tkivu.
Rehabilitacija
Laserska terapija može se vrlo uspješno koristiti u medicini rehabilitacije. To dovodi do protuupalnih učinaka nakon traume, deformacija ili prijeloma i poboljšava iscjeljivanje prijeloma. Može se koristiti
za postoperativne tretmane zbog poznatih pozitivnih učinaka na liječenje ozljeda.
Danas, laserska terapija za rehabilitaciju koristi se naročito u sportskoj medicini za liječenje poremećaja, tendinopatija i oštećenja,  opterećenja skeletnog  i mišićnog sustava.Crveni i infracrveni laseri uglavnom se koriste zbog značajnih penetracijskih dubina.
U jednom od prvih istraživanja, 90% pacijenata koji su liječeni pokazalo je da su posebno akutne sportske traumatoligijske ozljede reagirale vrlo pozitivno na terapiju.Štoviše, pokazalo se da je napredni artritis još uvijek reagirao s visokim postotkom uspješnosti na terapiju.
Transcranialna laserska terapija
Osim uporabe lasera za rehabilitacijsku medicinu pozitivni učinci također dovode do poboljšanja u naknadnom liječenju moždanog udara.Transcranijalna infracrvena laserska terapija smanjuje područje infarkta i poboljšava intracerebralni mikrocirkulaciju.
Osim toga, istraživanja mogu pokazati aktivaciju rasta neurona nakon laserske terapije.Ostale indikacije za transkranijsku infracrvenu lasersku terapiju su Parkinsonova bolest, migrena, vrtoglavica, tinitus i degenerativne bolesti mozga (cerebralna skleroza, Alzheimerova bolest)
Izvor: http://www.webermedical.com
Laser kod cervikalnog osteortritisa ( artritis u predjelu vrata)

Bol je glavni simptom kod cervikalnog osteoartritisa (COA). Liječenje laserskom snagom (LPL) namjenjeno  smanjenju boli u mišićno-koštanim patologijama. Cilj provedenog  istraživanja bio je procijeniti analgetičku učinkovitost LPL terapije i povezanih funkcionalnih promjena u COA. U istraživanje jebilo  uključeno 60 pacijenata u dobi od 20 do 65 godina s kliničkom i radiološkom dijagnozom COA. Oni su randomizirani u dvije jednake skupine prema primijenjenim terapijama, bilo s LPL ili placebom laserom. Bolesnici u svakoj skupini bili su slijepo ispitivani u smislu boli i fizikalnih nalaza povezanih s boli, kao što je povećani spazam paravertebralnog mišića, gubitak lordoze i ograničenje kretanja vrata prije i poslije terapije. Također su evaluirane funkcionalna poboljšanja. Bol u paravertebralnom mišiću, kut lordoze, opseg pokreta i funkcije vrata se značajno poboljšavaju u skupini tretiranih pravim laserom, ali nije bilo poboljšanja u placebo skupini.

Laserska terapija se pokazala uspješnom u ublažavanju boli i poboljšanju funkcije u osteoartritisnim bolestima.
Izvor: The Clinical Efficacy of Low-Power Laser Therapy on Pain and Function in Cervical Osteoarthritis
Za dodatna pitanja nazovite nas ili pošaljite mail.

Vaš Bioclinic.