Čini li vam se da su neki ljudi uvijek puni elana, dobre volje i motivacije, dok su drugi premoreni, nemotivirani i često puta šire neke loše vibracije ? Postoji velika mogućnost da dobar dio odgovora na to leži u samoj dnevnoj rutini. Upravo zato donosimo vam deset najvažnijih svakodnevnih navika zdravih i zadovoljnih ljudi :
1. Ranije buđenje : ranoranioci su aktivniji, češće vježbaju i ne preskaču doručak

2. Obavezan doručak : tisuće članaka na internetu je napisano koliko je bitno dan započeti kvalitetnim doručkom. Nema potrebe išta dodavat.

3. Hidratizacija : održavati tijelo hidratiziranim zbog njegovih mnogobrojnih funkcija, kao i eliminacije štetnih tvari iznimno je važno.

4. Ustati i prošetati : sjedilački nas način života potiho nas dugoročno ubija. Najmanje što možemo napraviti je nakon svakih cca. 1.5h ustati i prošetati. Također, hodanje stepenicama umjesto vožnje liftom neće nas ubiti.

5. Ručak od kuće : nosimo li ručak od kuće, vrlo lako kontroliramo što jedemo. Nije teško napraviti lagan obrok s puno cjelovitih žitarica i povrća. Da ne spominjemo da nam takav obrok neće biti presoljen.

6. Rastezanje : ako je ikako moguće u toku dana u uredu malo se rastegnite / protegnite. Vježbe za to lako ćete pronaći na internetu.

7. Pješačite kod dolaska ili odlaska s posla : ako je ikako moguće, pješačite do kuće ili siđite nekoliko stanica ranije. 30-ak minuta šetnje čini čuda.

8. Večera u isto vrijeme : večerajte otprilike najviše 3 sata prije odlaska na spavanje želite li miran san,

9. Pripremite tijelo za kvalitetan san : ne radite ništa stresno, ne pijte kavu, TV smanjite na minimum. Čitajte knjige.

10. Topla kupka i opuštanje : tu ne treba ništa dodati.

Za dodatna pitanja nazovite nas ili pošaljite mail.

Vaš Bioclinic tim.