Ljekovitost i dobrobit ozoniranog maslinovog ulja

Ljekovitost maslinovog ulja jako je dobro poznata još od davnina. O tome su govorili zapisi i legende.
U starogrčkoj Ateni pobjednici su raznih natjecanja dobivali amfore pune maslinovog ulja. Hipokrat ga je,
vjerujući u njegova ljekovita svojstva, prepisivao za 60-ak različitih bolesti.
Vratimo se u današnje vrijeme i spojimo maslinovo ulje s također vrlo ljekovitim ozonom.

Rezultat, jednostavno, mora biti izvrstan.

Malo je pripravaka za kožu koji se djelotvornošću i dobrobiti  mogu mjeriti s ozoniranim maslinovim uljem. Djeluje jednako učinkovito za sve tipove kože i može parirati i vrlo skupim kremama, a u isto je vrijeme jednako ili više učinkovit od njih.
Poslije tretmana koža je glatka i mekana te opskrbljena hranjivim tvarima. Lice postaje glađe, a bore na licu manje izražene.
Ova mast ima terapeutske učinke. Kada se koristi, ozonidi ulaze u tkivo i dolazi do oksidacije s mliječnom kiselinom i toksinima, tako da se pokazalo učinkovitim načinom u liječenju mnogih kožnih bolesti. Ozonirano maslinovo ulje učinkovit je dodatak za liječenje upala kože, kao što su dermatitis, seboreja te psorijaza. Pomaže kod bakterijskih infekcije na koži i sluznici te ima odlične rezultate u tretmanu kožnih promjena: akne, herpesa, atopijskog dermatitisa, piodermija, kandidijaza, gljivične bolesti kože i noktiju, furunkuloze, hemoroida, analne fistule, fisure na bradavicama, stopala, stomatitisa, gingivitisa, akni, oderotine kože, ospica, dekubitusa, trofičkog ulkusa, atletskog stopala, afti…

Kozmetičko – zdravstvene koristi ozoniranog maslinovog ulja

Ozonirano maslinovo ulje daje izvrsne rezultate kod uporabe u  slučajevima :

• afti
• akni
• atletskog stopala
• analnih fisura
• ekcema od dekubitusa
• raznih fisura, furunkuloza
• gljivičnih infekcija kože / noktiju
• hemoroida
• herpesa