Kako najlakše izbaciti sekret iz grla i pluća ?

Sekret nataložen u grlu ili plućima vrlo je neugodan a često puta vodi do otežanog disanja i infekcija.
Često se puta javlja kao posljedica preboljene gripe, upale pluća, bronhitisa, kao i KOPB-a.
Simptomi bakterijskih, ali neki puta i virusnih infekcija respiratornih organa često su puta praćeni gustim sekretom u grlu, sinusima i plućima.
Kada se sekret nataloži u dišnim putevima, stvarat će velike probleme, kao što su otežano disanje i infekcije pa ga je vrlo važno izbaciti što prije.

ZAŠTO DOLAZI DO STVARANJA SEKRETA ?

I kada smo potpuno zdrav naše je tijelo stroj za proizvodnju sekreta koji u većini slučajeva klizi niz grlo a da to niti ne primjećujemo. Iako respiratorni sustav ovisi o tom sekretu koji mu je nužan za zaštitu i “podmazivanje” dišnih puteva, prekomjerna proizvodnja istog nije nešto što i mogli opisati kao nešto dobro i poželjno. Višak sluzi može biti simptom ili posljedica ostalih zdravstvenih neželjenih stanja.
Nagomilavanje sekreta ne samo da blokira dišne puteve nego i služi kao vrlo plodno tlo za razvoj bakterija, pa se rizik infekcija drastično povećava.

Simptomi se, naravno, pogoršavaju zimi i u fazama infekcije dišnih puteva.
Više o 90 % infekcija akutnog bronnhitisa je virusnog porijekla, pa korištenje antibiotika neće pomoći, a stalan kašalj praćen žućkastosivim ili zelenkastim sekretom ukazuje na to da je u pitanju upravo akutni bronhitis.

NEPOŽELJNI UZROCI STVARANJA SEKRETA U PLUĆIMA

• Pušenje
• Upala pluća
• Bronhitis
• Astma
• Virusna infekcija
• Udisanje iritanasa
• Kronična opstruktivna bolest pluća
• Edem pluća
• Tuberkuloza

KAKO SE LAKO I EFIKASNO RIJEŠITI OPASNOG SEKRETA ?

Ne morate živjeti s gustim sekretom u plućima. Rješenje je jednostavno i ugodno.

Javite nam se i dogovorite tretman MICROSALT TERAPIJOM. Osjećat ćete se kao da ste na moru, a sol raspršena u mikročestice učinit će čuda za vaš respiratorni sustav. Razblažit će sekret te ćete ga takvog puno lakše izbaciti iz sebe.

K O N T A K T

Vaš Bioclinic tim.